Nu – Rom, Batonul Cu O Vechime De 46 De Ani Pe Piaţa Din România, Are Acum Un Nou Slogan: „the Taste Of Coolness!”
„Am auzit cu totii de Visul american si am crezut in el chiar daca nu ni s-a cerut; Romanii au nevoie de simboluri puternice care sa-i motiveze si sa-i inspire iar ROM se schimba pentru ei: de azi, el apare cu un nou ambalaj si o noua campanie”, spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson.
Consider ca ciocolata cu ROM era un brand de tara, mai puternic si decat logo-ul Doamnei Udrea. Noul amabalaj distruge orice legatura cu identitatea batonului de ciocolata. Decizia D-ului Adrian Botan sunt sigur ca are la baza argumente solide, si se incearca cresterea vanzarilor, dar nu se cresc vanzarile negandu-ti originea.
. Sper sa constientizeze acest lucru cat mai repede si sa revina la ambalajul initial.
NU, NU SUNT mandru pentru noul ambalaj ROM
www.youtube.com/watch?v=hDalPc_fB8c
SUNT sigur ca putem "shine" si cu steagul romanesc!
www.youtube.com/watch?v=ktGGv0tPamQ
CE s-a intamplat cu : ???
www.youtube.com/watch?v=EZ8GNn85qew
www.youtube.com/watch?v=1A2uL06ewxU